I strupen på konkurrentene

Alpinanleggene solgte i vinter for første gang heiskort for over en milliard kroner. Og nå samler bransjen seg om nettstedet Fnugg, en informasjons­tjeneste i konkurranse med giganten Skiinfo.

Publisert: Oppdatert:

Generalsekretær i Alpinanleggenes Landsforening Camilla Sylling Clausen (til høyre) studerer den nye digitale plattformen sammen med Making Waves-teamet fra venstre Kim Ydse Krogstad (prosjektleder),Håkon Stillingen, Graham Mansfield, Hans Christian Berge (m. skibriller) og Martin Dahl.
Generalsekretær i Alpinanleggenes Landsforening Camilla Sylling Clausen (til høyre) studerer den nye digitale plattformen sammen med Making Waves-teamet fra venstre Kim Ydse Krogstad (prosjektleder),Håkon Stillingen, Graham Mansfield, Hans Christian Berge (m. skibriller) og Martin Dahl. (Foto: Per Ståle Bugjerde)