Vær åpen om hvem som er den egentlige konkurrenten

Utradisjonelle samarbeid kan styrke innovasjonsevnen betraktelig. Da må man imidlertid være trygg på hvem som er den egentlige konkurrenten.

Nicolai Prydz og broren, rallysjåfør Andreas Mikkelsen (til venstre), ønsket i fjor å inngå et samarbeid med Telenor om en app for sjåførdata. «Vi anså Telenor som vår leverandør av nødvendig infrastruktur, og ikke en konkurrent, da vi åpent delte vår informasjon», skriver Prydz. Foto: Mikaela Berg
Nicolai Prydz og broren, rallysjåfør Andreas Mikkelsen (til venstre), ønsket i fjor å inngå et samarbeid med Telenor om en app for sjåførdata. «Vi anså Telenor som vår leverandør av nødvendig infrastruktur, og ikke en konkurrent, da vi åpent delte vår informasjon», skriver Prydz. Foto: Mikaela Berg
Hipdriver
Publisert 30. August 2017, kl. 18.48Oppdatert 30. August 2017, kl. 18.48