Google og Telenor sponser mediestillinger

Google og Telenor punger ut for å sponse innhold i VG, Aftenposten, Nettavisen og Det Nye. – Ikke uproblematisk, mener presseforbundet.

– Teknologi er noe som opptar store deler av befolkningen, sier Telenors kommunikasjonssjef Kristine Meek (til høyre) om samarbeidet med Det Nye-redaktør Karine Thyness (til venstre). I midten Helene Friis, leder for digital markedsføring i Telenor. Foto: Javad Parsa
– Teknologi er noe som opptar store deler av befolkningen, sier Telenors kommunikasjonssjef Kristine Meek (til høyre) om samarbeidet med Det Nye-redaktør Karine Thyness (til venstre). I midten Helene Friis, leder for digital markedsføring i Telenor. Foto: Javad Parsa
Publisert 21. February 2017, kl. 19.47Oppdatert 21. February 2017, kl. 19.47